Murda Lörda!

Damn vilken kyla som pimpslappar mig varje gång jag går ut nu, FY FAN! Det är verkligen tur att jag har bil annars hade jag gått i ide nu alternativt skaffat en personaldriver som jag som de flesta andra knappast har råd med. Med det sagt, självklart har det körts och som vanligt har det hittats ett och annat…dock floppade jag lite och köpte en antingen chippad vas eller så var bilresan för omtumlande för Mari Simmulsons verk. Jag kan dock inte påstå att jag bryr mig, hennes UE keramik finns ÖVERALLT och är ofta rimligt prissatt så motsvarigheten hade varit att tappa en stor stark på krogen. LIFE GOES ON!

Jag hittade också en rätt nice två-hövdad teak lampa, jag har dock ingen aning om vem som tillverkat den och det hade tyvärr inte Mr. Boss på VF heller. Men 500kr tyckte jag lätt att den var värd så nu ”måste” jag bara hitta andra rena skärmar att sätta på den så att den blir riktigt presentabel.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Jag lägger endast upp två UE-Mari Simmulson verk idag:

1. UE 9067, MS

2. UE 6070, MS

Imorrn blir det lite samtida keramik i form av 3 pjäser från Atelje Paradis i Färjestaden, Öland.

Trevlig kväll!

Lämna en kommentar