Brunello di Montalcino & miniatyrer

Jag har försökt bestämma mig för någon ytterligare godbit ur Svenska stolar boken men kunde faktiskt inte göra ett val så eftersom det floppade tänkte jag kasta in lite bilder på mina senaste fynd som är miniatyrer av John Andersson från Höganäs samt vad jag tror är U. Wiinblad från Alingsås keramik?. Jag beklagar om bildkvalitén är halvtaskig på vissa av bilderna men jag orkar inte stanna med bilen och ta nya pretentiösa naturbilder…nu är jag dessutom dopad av Kristi blod tappat av Brunello di Montalcino så håll tillgodo o ha en nice fredagskväll!

Bild

Ägg av KAF (Karl-Arhtur Fredriksson från Sölvesborg)

Bild

John Andersson, Höganäs

Bild

Bild

Ulla. Wiinblad, märkta med 52 resp 53 på undersidan.

God aften og skål på jer! mmmm…blod!

Lämna en kommentar